O nas

Jesteśmy grupą ludzi zajmujących się marketingiem internetowym. Wyróżnia nas nowatorskie podejście do emailingu. Aby dobrze realizować powierzane nam zadania stworzyliśmy zespół interdyscyplinarny. Wśród nas znajdziecie informatyka, matematyka, specjalistę od sprzedaży i marketingowca, analityka danych statystycznych i specjalistę od modelowania. To wiedza, doświadczenie i praktyka są naszymi atutami docenionymi przez wielu klientów dla których skutecznie realizowaliśmy kampanie w internecie.

Jesteśmy wydawcami kampanii e-malingowych. Mamy za sobą realizację setek przedsięwzięć dla klientów z ponad 20 sektorów. Każda kampania to osobny rozdział, wymagający indywidualnego podejścia, nie ma tu miejsca na działania rutynowe, które niekorzystnie wpływają na efektywność.
Opracowaliśmy własny sposób segmentacji odbiorców z wykorzystaniem modeli symulacyjnych, który pozwala nam na osiąganie wysokich KPI dla każdej kampanii.

  • EFEKTYWNOŚĆ4Lead wiedza i praktyka95%

    dla tylu kampanii osiągamy założone KPI

  • SATYSFAKCJA4Lead wiedza i praktyka92%

    tylu klientów oceniło realizację kampanii pozytywnie.

  • WYNIKI4Lead wiedza i praktyka99%

    dla tylu kampanii koszty były niższe przy podobnej lub wyższej skuteczności

4Lead wiedza i praktyka

Osiągamy wysokie współczynniki nie dlatego, że mamy wielkie bazy danych, tylko dlatego, że nasze narzędzia pozwalają nam w największym stopniu poznać aktualne upodobania naszych odbiorców. Za przykład niech posłuży następujące doświadczenie. Firma sprzedająca ubezpieczenia komunikacyjne, skierowała ofertę do 450 tys. posiadaczy samochodów, efekt mniej niż 1% open rate i poniżej 250 sprzedanych polis. Realizując tę kampanię wyselekcjonowaliśmy, używając naszych narzędzi, ok. 80 tys. odbiorców, po testach ograniczyliśmy do ponad 50 tys., efekt open rate ok. 10% i ponad 500 sprzedanych polis. Różnica w kosztach prawie 5-krotna !.
Oczywiście nie wszystkie kampanie mają 100% efektywność. Na pewno nie dla wszystkich produktów czy usług oferowanych przez klientów można przeprowadzić optymalną selekcję, niemniej dzięki naszej metodzie uzyskujemy relatywnie wysokie prawdopodobieństwo poprawności grupy docelowej. Pod uwagę należy również wziąć możliwość zmiany w upodobaniach klientów czyli odpowiedzieć na pytanie, co jest bardziej prawdopodobne zakup kolejnej pary obuwia sportowego przez odbiorcę, czy zakup nowszego modelu telefonu. Do analizy wykorzystujemy modele behawioralne.


Wiadomości Infobook

Jesteś gotów aby zrealizować kampanię e-mailingową z 4Lead?

formularz kontaktowy
przez Biuro Analiz i Symulacji Systemów z siedzibą w Kwirynowie, 05-082 ul. Żurawiowe Mokradła 19, NIP: 5271443344, REGON: 143782724 w celu kontaktu oraz przedstawienia oferty handlowej. Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Biuro Analiz i Symulacji Systemów z siedzibą w Kwirynowie, 05-082 ul. Żurawiowe Mokradła 19, NIP: 5271443344, REGON: 143782724. Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu oraz przedstawienia oferty handlowej. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Moje dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom współpracującym oraz upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Moje dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Posiadam prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Niezależnie od powyższego mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie moich danych oraz wyrażenie zgód na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną jest wprawdzie dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem koniecznym do kontaktu ze mną oraz przedstawienie oferty. Decyzje dotyczące kontaktu oraz przedstawienia oferty nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
+48 22 487 12 69
4Lead
Żurawiowe Mokradła 19
05-082 Kwirynów